سئوالات متداول

  • 105 بازدید
  • سه شنبه 16 شهریور 1400
  • بدون نظر

سئوالات متداول 

آیا استفاده از پلتفرم نمایشگاه مجازی نیازمند تکنولوژی خاصی است ؟ 

خیر،از آنجا که نمایشگاه وتور مجازی استودیو گلدن دربستر وب است شما فقط نیاز به یک مرورگر استاندارد و اتصال به اینترنت دارید.

آیا محدودیت در تعداد شرکت کنندگان / غرفه داران وجود دارد ؟ 
خیر، هیچ گونه محدودیتی در تعداد شرکت کنندگان و غرفه داران وجود ندارد
برقراری ارتباط بین شرکت کنندگان و غرفه داران چگونه انجام می گیرد ؟ 
تمامی جزئیات مربوط به محصولات و خدمات به آسانی در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید درخواست جلسه‌ی آنلاین با غرفه داران داشته باشید. به‌علاوه، بازدیدکنندگان در صورت عدم دسترسی به غرفه‌داران می‌توانند با استفاده از تقویمی که در غرفه‌ها قرار گرفته است درخواست وقت جلسه آنلاین را ارسال کنند.
بازدیدکنندگان چگونه می توانند زمانی را برای داشتن جلسه با غرفه داران رزرو کنند ؟ 
کافی است روی تقویم موجود در غرفه موردنظر کلیک کرده و زمانی را انتخاب کنند. غرفه داران با آنها تماس خواهند گرفت.
در صورتی که بازدیدکنندگان متعددی هم زمان با غرفه دار تماس تصویری برقرار کنند چه اتقافی خواهد افتاد ؟  

در صورتی که تماس تصویری شما پاسخ داده نشد، شما می توانید از برنامه تعیین وقت جلسه در تقویم استفاده کنید. آنها با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتیکه بازدیدکننده صرفا از غرفه بازدید کند و با غرفه دار تماس تلفنی برقرار نکند ، آیا غرفه دار مطلع خواهد شد ؟ 

بله، اطلاعات تمام بازدیدکنندگان برای غرفه‌دار ارسال خواهد شد حتی اگر با آنها تماسی برقرار نکرده باشد.

آیا امکان بازدید همزمان بیش از یک بازدید کننده از هر غرفه وجود دارد ؟ 

بله، تعداد بیشماری از بازدیدکنندگان می توانند همزمان از هر غرفه دیدن کنند.

آیا بازدید از نمایشگاه های موجود هزینه‌ای دارد؟

خیر. بازدید از نمایشگاه ها کاملا رایگان است. ولی برای نشان کردن غرفه، ارسال نظرات و دادن امتیاز به غرفه ها نیاز به ثبت نام است و ثبت نام برای بازدیدکنندگان رایگان می باشد.

آیا امکان همکاری بصورت اسپانسر در نمایشگاههای مجازی استودیو گلدن وجود دارد ؟

بله ، نمایشگاه مجازی استودیو گلدن از اینکه بتواند فرصتی را برای تبلیغ برند شما فراهم سازد، خرسند خواهد شد. 

امکان ارائه لیستی از بازدید کنندگان پیش از آغاز نمایشگاهها وجود دارد ؟ 

متاسفانه خیر، از آنجا که در هر ساعت به تعداد بازدیدکنندگان اضافه می‌شود (حتی در طول برگزاری نمایشگاه)، بنابراین پیش از شروع نمایشگاه فهرست دقیقی از بازدیدکنندگان وجود نخواهد داشت.

چرا نمایشگاه مجازی و تور مجازی  استودیو گلدن  ؟ 

پاسخ به این سوال در "مشخصه‌های پلتفرم ما" خلاصه شده است:

-برقراری ارتباط آسان با بازدیدکنندگان با انتخاب از میان غرفه های متنوع با ویژگی‌های متفاوت

-خلق تجربه ای مثبت برای بازدیدکنندگان با استفاده از غرفه‌های مجهز به تکنولوژی واقعیت افزوده

-دسترسی به مخاطبان بیشتر بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها با بهره‌گیری از تکنولوژی پخش زنده

-داشتن تعامل با بازدیدکنندگان/غرفه داران از طریق پیامک/تماس تصویری/صوتی

-دریافت بازخورد بازدیدکنندگان و ارزیابی موفقیت غرفه در نمایشگاه از طریق گزارش‌های آماری جامع

چنانچه پس از ثبت نام از حضور در نمایشگاه منصرف شویم آیا امکان عودت مبلغ پرداختی وجود دارد ؟ 
در صورتی که حداکثر تا 15 روز پیش از آغاز نمایشگاه به صورت کتبی انصراف خود را اعلام نموده باشید، پس از گذشت 30 روز از پایان نمایشگاه، مبلغ پرداختی توسط شما با کسر 15 درصد عودت داده خواهد شد. بدیهی است در صورت انصراف غرفه‌دار در بازه زمانی کمتر از 15 روز به آغاز نمایشگاه، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت مبالغ پرداختی از جانب شما نخواهد داشت.

چه مزایا و منافعی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه های مجازی استودیو گلدن وجود دارد؟

1- کاهش هزینه های رفت و آمد ، ایاب و ذهاب پرسنل در زمان برگزاری نمایشگاه

2- 24 ساعته بودن زمان بازدید از نمایشگاه برخلاف بازدید 6 ساعته نمایشگاه های فیزیکی

3- صرفه جویی در زمان (عدم نیاز به رفت و آمد فیزیکی و خروج از شرکت)

4- پاسخگویی به مشتریان مرتبط با زمینه کاری شرکت و ارتباط با مشتریان بالفعل

5- صرفه جویی در هزینه های ثبت نام در نمایشگاه ها

6- عدم نیاز به حضور فیزیکی در طول برگزاری نمایشگاه

7- حذف هزینه باربری و جابجایی تجهیزات ، محصولات و …

8- حذف هزینه های غرفه سازی

چه مزایا و منافعی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ها وجود دارد؟

1- 24 ساعته بودن زمان بازدید از نمایشگاه برخلاف بازدید 6 ساعته نمایشگاه های فیزیکی

2- عدم از بین رفتن زمان در ترافیک های سنگین و کلافه کننده اطراف نمایشگاه ها

3- بازدید به صورت مجازی و جستجوی راحت تر شرکت های مورد نظر

4- عدم حمل کاتالوگ های فراوان فیزیکی در یک دوره نمایشگاه

5- صرفه جویی در زمان (عدم نیاز به رفت و آمد فیزیکی)

6- عدم فراموشی نام و پیدا نکردن شرکت های موردنظر

7- همواره نمایشگاه ها برای بازدید در دسترس هستند

 

هرگونه کپی برداری از مطالب ، عکس ، فیلم بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت.