تعرفه رزرو غرفه در نمایشگاه املاک

  • 973 بازدید
  • سه شنبه 11 آبان 1400

 

 

  • ایستگاه ها: برای حرکت کاربر در فضای اتاق است، علاوه بر طولانی کردن زمان ماندگاری کاربر در اتاق، میتواند تعداد بنر ها را افزایش داده، یا موارد جذاب را در اتاق به کاربر نمایش دهد.
  • تعداد اتاق علاوه بر فضای اصلی غرفه می باشد. در این صورت امکان جابه جایی کاربران در فضای های متفاوتی ایجاد می گردد.
  • طراحی غرفه: این مورد از بین نمونه های آماده انتخاب می شود. (در مدل A، علاوه بر امکان انتخاب، امکان استفاده از تصاویر شرکت نیز وجود دارد)
  • بنر ویدیویی: این مورد مشابه بنر عکس است، اما محتوای آن متحرک است. (بدون صدا)
  • آیتم تعاملی: امکانیست که کاربر مثلا میتواند لامپی را خاموش یا روشن کند.
  • نمایش نما بیرونی: غرفه مورد نظر از بیرون یا از بالا قابل مشاهده است (مثلا نمایش نمای بیرونی شرکت)
  • بازدید کنندگان می توانند انواع بازی و سرگرمی را در غرفه شما تجربه کنند. بازی میبایست از لیست بازی های موجود انتخاب شود، اما در مورد سفارشی، بازی html5 از طرف شرکت جهت قرار دادن در صفحه قابل ارائه است، (توجه شود قطعه کدی باید در بازی قرار گیرد جهت محاسبه امتیاز و برترین ها)
  • بنر معمولی: منظور از این مورد هر تابلو، لایت باکس یا نوشته ای که روی دیوار غرفه نصب شود. در بنرها یا لوگوها، امکان هدایت کاربر به وبسایت شرکت نیز وجود دارد.
  • شمارشگر: این مورد ورود کاربران را به تفکیک هر ایستگاه ارائه می دهد. اگر کاربر ثبت نام کرده باشد،اطلاعات پایه ای آن را نیز ارائه میدهد.
  • امکان ارائه فرصت های شغلی و دریافت رزومه شرکت کنندگان وجود دارد.
  • متن سفارشی: در این مورد می توانیم هر بنر، بنر ویدیویی یا شعاری سازمانی که غرفه دار لازم داشته باشد به داخل غرفه اضافه کنیم. یعنی شرکت دقیقا مشخص میکند در چه بخشی چه متنی نمایش داده شود، این متن میتواند html باشد، اما باید دقت شود که نباید خیلی طولانی نباشد.
  • امکان پخش ویدیو به صورت پاپ آپ وجود دارد.
  • امکان مکالمه صوتی و تصویری با مخاطبین و بازدیدکنندگان غرفه وجود دارد.
فرم درخواست رزرو غرفه

کد امنیتی

لطفا کد امنیتی را وارد نمایید.