هوش مصنوعی پاسخگو چت بات

  • 83 بازدید
  • جمعه 21 اردیبهشت 1403
  • بدون نظر

سرویس چت بات سخنگو هوشمند

سرویس چت بات سخنگو هوشمند

از سرویس چت بات سخنگو هوشمند می توان به سئوالات کاربران پاسخ داد و سعی دارد راه‌حلی به نیاز کاربران ارائه کند. این سرویس هوشمند مبتنی بر گفت‌وگوی متنی ، این امکان را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که با شرح سؤالات مرتبط خود، پاسخی مرتبط و مناسب دریافت کنند. چت بات‌ها می‌توانند به سوالات مربوط به هر رویداد یا نمایشگاه و... پاسخ دهند. چت بات‌ها به طور فزاینده‌ای در صنعت رویداد و نمایشگاه محبوب می‌شوند و انتظار می‌رود که در سال‌های آینده نقش مهم‌تری ایفا کنند.

چت‌بات‌ها در طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها از جمله خدمات مشتری، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و سرگرمی استفاده می‌شوند. آنها می‌توانند برای پاسخ به سوالات، ارائه پشتیبانی، جمع‌آوری اطلاعات و حتی ارائه همراهی استفاده شوند.

چت‌بات‌ هوش مصنوعی پاسخگو یک فناوری در حال توسعه سریع هستند که پتانسیل انقلابی در نحوه تعامل ما با رایانه‌ها را دارند. آنها می‌توانند خدمات مشتری را بهبود بخشند، آموزش را شخصی سازی کنند، مراقبت‌های بهداشتی را در دسترس‌تر کنند و سرگرمی را ارائه دهند. همانطور که چت‌بات‌ها به تکامل خود ادامه می‌دهند، احتمالاً شاهد کاربردهای جدید و نوآورانه بیشتری برای این فناوری خواهیم بود.

 موارد استفاده این تکنولوژی:

توسط یک کیوسک کاملا مولتی مدیا انجام می گیرد که مراجعین کلیه سئوالات خود را از کیوسک مربوطه می پرسند و جوابها را هوش مصنوعی بصورت نوشتاری یا سخنگو از روی متن برای مراجعه کننده می خواند یا می نویسد .

 

لینک های مفید:

 

واقعیت افزوده AR چیست؟

واقعیت مجازی VR چیست؟

تجارت الکترونیک و انواع آن را بیشتر بشناسید

محمد امینی رضا کریمی فرناز جعفری
تماس تصویری رایگان
پاسخگویی آنلاین
 logo

تماس صوتی تصویری رایگان

پاسخگویی به سوالات، انتقادات، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تصویری رایگان بگیرید

شماره موبایل تان را وارد نمایید

واحد فروش
واحد پشتیبانی
تماس صوتی تصویری
گروه یکتای ایرانیان
Instagram instagram logo
Telegram telegram logo
Aparat aparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!