بازیهای نمایشگاهی

  • 453 بازدید
  • جمعه 7 بهمن 1401
  • بدون نظر

بخش بازی و سرگرمی و مسابقات در نمایشگاه و ایونت

 

افزایش ترافیک در غرفه  نمایشگاه های تجاری از دغدغه های غرفه داران و شرکتهاست . افزایش ترافیک به معنای حضور بیشتر مشتری و در نتیجه فروش بیشتر و نهایتاً سود بیشتر است . با ایجاد سرگرمی در غرفه نمایشگاهی توجهات به سمت غرفه شما هدایت و در نتیجه ترافیک در اطراف غرفه بطور محسوس افزایش می یابد که در این زمان بازاریابان و تیم کارمندان فروش باید بیشترین بهره برداری را از این ترافیک داشته باشند . بنابراین غرفه هایی در جذب مشتری بیشتر موفق تر خواهند بود که ایده هایی جدید و خلاقانه داشته باشند . سرگرمی های منحصر به فرد و جذاب به بازدیدکنندگان اجازه می دهند به غرفه تان وارد شده و یک ذهنیت خوب و مثبت از شرکت بسازند.

بخش های پیشنهادی بازی ، سرگرمی و مسابقات :
-بازی های رقابتی، امتیازی و شبیه سازی
-بازی های آنلاین با نمایشگرهای بزرگ

-بازی های تعاملی و لمسی
-بازی های سه بعدی و چند بعدی
-و سایر ...